sobota, 10 listopada 2012

Na początek...

Siedząc wieczorem pod kocem, słuchając OneRepublic zastanawiałam się, jakby to było mieć bloga fotograficznego. Nie chciałam zakładać fanpage'u na fb, bo to robi każdy. A niektórzy robią to niepotrzebnie. Chciałam zostać w cieniu, ale też pokazać innym to co kocham robić. Czy mi się uda? Na dzień dzisiejszy nic nie jest pewne. Ale wiem na pewno, że długo tutaj posiedzę :) I zobaczymy, czy wyjdzie to na dobre.

Dlaczego taki tytuł bloga?
"Dreams feel again" - sny poczuć ponownie. W sumie to nie wiem. Może to jakieś skryte marzenia. Tak jak to, żeby robić dobre zdjęcia.

Mam nadzieję, że zdjęcia będą się wam podobać :) Przed zdjęciami będzie zawsze krótki opis, dotyczący czasu ich zrobienia. Niektóre będą starsze, niektóre nowsze, ale każde pełne wspomnień i emocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz